
Når man skal lægge øre til oplæsning af flere hundrede siders litteratur, gør det en stor forskel, hvem der har indlæst de tusinder af ord, og om det er gjort med en passende indlevelse.
Hvor stor en forskel, det gør for Mofibos brugere, har streaming- og forlagsvirksomheden fået tal på i rapporten ”Danskernes lydbogsvaner 2022”. Det Storytel-ejede selskab kortlægger hvert år forbruget af lydbøger i en todelt opgørelse. Én del er en landsdækkende undersøgelse lavet af analyseinstituttet Megafon, mens den anden er en rundspørge blandt 3000 Mofibo-abonnenter.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app