Dansk startup satser på den internationale mediebranche

Det danske startupselskab Promoii er gået ombord efter de allerstørste medievirksomheder med ny digital løsning.
Michael Moos (th) sammen med Promoiis Daniel Halasz | Foto: PR
Michael Moos (th) sammen med Promoiis Daniel Halasz | Foto: PR

Det danske startupselskab Promoii går efter allerstørste medieselskaber med digital løsning, skriver Børsen.

Selskabet går efter de allerstørste mediehuse, skriver avisen, og nævner BBC , danske DR og Sony Pictures.

Promoii har lanceret en løsning baseret på kunstig intelligens, der kan reducere produktionstiden af trailere og promoveringsvideoer. Bundlinjen er, at man skal tiltrække flere brugere til mediehusene.

"Der er et kæmpe behov. Markedet eksploderer med indhold. Apple har Apple TV+, Disney lancerede Disney+ og Discovery har Dplay; alle vil have deres eget. Det er dér, vi kan levere vores teknologi," siger danske Michael Moss , stifter og adm. direktør i Promomii.

 

Azets henter erfaren profil ind i ledelsen 

Startup henter 15 mio. 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også