ITWatch

It-leverandør går ind i ny strategiperiode efter stærkt vækstår

Schultz har øget salget og overskuddet i 2020, hvor selskabet afslutter en femårig strategiperiode. Nu skal virksomheden vokse yderligere med fokus på både nye og eksisterende kunder. "Vi vil gerne være væsentlig større i den kommende periode. Vi vil gerne fylde lidt mere," siger direktør.

Foto: Schultz

It-leverandøren Schultz er klar til at tage fat på en ny strategi, som skal køre frem til 2025, og det sker på bagkant af et solidt 2020, hvor selskabet vokser på både top- og bundlinje.

Schultz lander således en omsætning på 165,7 mio. kr. sidste år, hvilket er 6 pct. mere end i 2019, hvor toplinjen lå på 156,5 mio. kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs