ITWatch

Telenor-topchef: Vi er blevet bedre til at holde på kunderne

Telenors fremgang i tredje kvartal fordeler sig bredt mellem privatkunder og erhvervsforretningen samt Telenor og CBB-brandet. Væksten skyldes ikke mindst lavere kundeafgang end normalt.

Foto: PR/Telenor

Flere nye mobilabonnenter på tværs af erhvervs- og privatforretningerne og færre afskeder med eksisterende kunder. Sådan lyder opskriften bag fremgangen hos Telenor i tredje kvartal.

Teleselskabet kan notere en vækst på 21.000 mobilabonnenter, og det skyldes ikke mindst en lavere udskiftning i kundebasen, fortæller topchef Lars Thomsen til ITWatch.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger