ITWatch

Ny strategi rettet mod eksisterende kunder skal sikre sund fremtid hos softwarehus

Tia Technology fik sidste år ny direktør, som har implementeret en strategi for selskabet, der skal øge resultaterne. Mens softwarehuset fortsat jagter nye kunder, er hovedfokus i dag at udbygge samarbejdet med de eksisterende, hvilket skal sikre stigende salg og indtjening.

Anders S. Rosenbeck tiltrådte som adm. direktør i Tia Technology i august 2019. | Foto: TIA Technology/PR

Nye kunder og store vækstambitioner er ofte hovedoverskriften i mange selskabers strategiplaner, men hos Tia Technology har man lagt snittet et lidt andet sted.

Selvom vækstambitioner også her er et erklæret mål, er det ikke nye kunder, der skal drive størstedelen af udviklingen, lyder det.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs