Softwarehus hæver bundlinjen med 160 procent

Et softwarehus, der primært udvikler løsninger til e-handel, har formået at løfte bundlinjen markant. Selskabet peger selv på, at deres platform til e-commerce er blevet en af de mest udbredte.
Lars Hedal, direktør i Hesehus. | Foto: PR/Hesehus
Lars Hedal, direktør i Hesehus. | Foto: PR/Hesehus

161 pct. Så meget har udviklingshuset Hesehus, der laver webshops, øget indtjeningen på bundlinjen. Resultatet efter skat landede på 6,7 mio. kr. mod 2,6. mio. året før.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også