ITWatch

Telia-direktør: Vi har primært fokus på at holde på eksisterende kunder

Telia mistede kunder i seneste kvartal, men driftoverskuddet voksede. Direktør Morten Bentzen kalder resultatet tilfredsstillende på et hårdt marked.

Foto: PR/Telia

Telia er fortsat udfordret på det danske marked, men det bliver ikke en aggressiv jagt på nye kunder, der skal forbedre resultaterne.

Teleselskabet har primært fokus på at øge salget til sine eksisterende kunder, fortæller Morten Bentzen, der er administrerende direktør for Telia Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Danskere i hobetal henter råd om investering og opsparing på sociale medier – ny form for vejrudsigt kan give beskyttelse

Danskerne modtager i stor stil investeringstips og opsparingsråd på de sociale medier, men selvom tendensen på mange måder er positiv og giver oplyste borgere, så kan det være svært at undgå svindel og placere ansvar, hvis noget slår fejl. En vejrudsigt over, hvilke investeringsstrømninger der florerer på de sociale medier, kunne være en del af løsningen, lyder det fra en specialist.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs