ITWatch

Investor vil have spil med kraftig kant i fyldte markeder

Gaming-investor søger spil, der skiller sig ud fra en stadigt stigende masse. "Vi har ikke råd til de store reklamekampagner, derfor skal spillet adskille sig fra markedet," lyder det fra investeringsansvarlig, der er blevet småbange for det overfyldte marked for gratis mobilspil.

Foto: PR/Capnova

Det globale spilmarked er tætpakket med forskellige titler. Derfor investerer seed-investoren Capnova kun i spil, der har en tydelig "kant," og lægger distance til det eksisterende marked.

Det fortæller selskabets investment manager Allan Rasmussen, ansvarlig for Capnovas investeringer i computerspil. Et område, der har fået mere og mere betydning i løbet af de sidste år, og i dag investeres 15-20 mio. kr. årligt i spil ud af den samlede pulje på godt 50 mio. kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Ny direktør vil ikke have ret bare fordi hun er chef: "Det bedste argument bør vinde"

Efter små tre år i Microsoft Danmark vinker Anne Marie Kindberg farvel for i stedet at blive kommerciel direktør hos fintech-virksomheden Lunar fra 1. februar. De første dage skal hun formentlig lytte lidt mere, end hun skal tale, og så ser hun frem til at blive en del af en virksomhed, der ifølge hende kommer til at revolutionere bankbranchen, som vi kender den.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs