ITWatch

Investor vil have spil med kraftig kant i fyldte markeder

Gaming-investor søger spil, der skiller sig ud fra en stadigt stigende masse. "Vi har ikke råd til de store reklamekampagner, derfor skal spillet adskille sig fra markedet," lyder det fra investeringsansvarlig, der er blevet småbange for det overfyldte marked for gratis mobilspil.

Foto: PR/Capnova

Det globale spilmarked er tætpakket med forskellige titler. Derfor investerer seed-investoren Capnova kun i spil, der har en tydelig "kant," og lægger distance til det eksisterende marked.

Det fortæller selskabets investment manager Allan Rasmussen, ansvarlig for Capnovas investeringer i computerspil. Et område, der har fået mere og mere betydning i løbet af de sidste år, og i dag investeres 15-20 mio. kr. årligt i spil ud af den samlede pulje på godt 50 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs