Tillidsmand: Positivt at Yousee hjemtager kundeservice

De ansatte i Yousee er meget tilfredse med, at selskabet har valgt at hjemtage de godt 800 kundeservicestillinger fra underleverandøren Sitel. "Vi ser det som et tegn på, at man satser på medarbejderne," lyder det.
Foto: /ritzau/Carsten Snejbjerg/
Foto: /ritzau/Carsten Snejbjerg/

Hos medarbejderne i Yousee ser man hjemtagningen af de 800 kundeservicestillinger fra den snart tidligere underleverandør Sitel som en tillidserklæring til det arbejde, de eksisterende ansatte leverer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Magnus Møller

Ib Kunøe forlader formandsposten i Atea