Måling: 500.000 danskere har nu fravalgt tv-pakken

Andelen af danskere, der ikke har et klassisk tv-abonnement, er næsten fordoblet på et år, ifølge undersøgelse. Streamingtjenesterne vinder frem -  den mest udbredte er dansk.
Foto: PR/Yousee
Foto: PR/Yousee
Af Lousie Reseke

Det klassiske tv-abonnement er for alvor ved at miste fodfæste i de danske husstande, skriver Berlingske Business.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også