Nuuday-chef: Det virker ikke i længden af fyre sig til besparelser

Arbejdet med at forandre Nuuday fra grunden begynder nu at lønne sig, forklarer Nuuday-topchef Jon James, der netop har afleveret et kvartalsregnskab, der tyder på lysere tider forude for koncernen. Han peger på bedre kundeservice som en af årsagerne.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

Noget tyder på, at det er ved at lykkes for Nuuday-chef Jon James at vende den store supertanker, der ellers har tabt kunder i både øst og vest i efterhånden mange kvartaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også