Nuuday hopper på stedet

Den store telegigant har sparet sig til bedre drift og er begyndt at levere fremgang. Selskabet holdt fast i kunderne på bredbånd og gik frem på mobil - men tabte igen på tv-forretningen. Det viser tal fra fjerde kvartal, der er bedre end længe.
Foto: Stine Bidstrup
Foto: Stine Bidstrup

Et skridt frem, et til siden og et tilbage. Sådan kan årets fjerde kvartal beskrives for Nuuday, der i fjerde kvartal fastholdt antallet af bredbåndskunder på 1,036 mio, tabte 2.000 tv-kunder, men til gengæld fik 5.000 nye mobilkunder i forhold til 3. kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også