ITWatch

Telenor har succes med at vende vrangen ud af sine butikker

Et nyt koncept i udvalgte Telenor-butikker har øget omsætningen og skabt mere profitable forretninger. Ny aftale med Salling skal sprede konceptet ud til halvdelen af Telenors butikker.

Foto: Telenor/PR

Placeringen er lettere uortodoks – og det samme kan man sige om selve indretningen. Et nyt koncept betyder, at Telenor har ommøbleret en del af sine butikker rundtom i landets indkøbscentre og vendt vrangen ud på dem.

Nu hænger produkterne på både ydersiden og indersiden, og de ombyggede butikker er åbne til alle side. Samtidig er de placeret på centrale pladser eller steder med stor trafik i indkøbscentrene – i stedet for i de traditionelle butikslokaler.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs