ITWatch

Tele-rigmand taber millioner på digital vinforretning

Morten Strunge, der fik sit gennembrud som iværksætter med Onfone, taber penge på sin digitale vin-satsning. Men det er også planen, siger han.

Foto: Jens Hartmann Schmidt

Den garvede serieiværksætter Morten Strunge taber fortsat penge på sin digitale vin-platform, Winefamly. Tjenesten, der er en platform hvor kunderne kan købe vin direkte fra vindbonden, blev stiftet i 2016 af en lille håndfuld kendte investorer, heriblandt Morten Strunge og senere også Bestseller-ejer Anders Holch Povlsen.

Det skriver Børsen

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Efter salg til kapitalfond: Nu skal forretningen tidobles

Softwareselskabet Timextender blev fornylig solgt til kapitalfond for stort trecifret millionbeløb efter i årevis at have leveret underskud på underskud. Nu skal omsætningen øges med raketfart, lyder det fra stifter og direktør Heine Krog Iversen, der reinvesterer i selskabet efter salget.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs