ITWatch

Telenor-chef: Vi fokuserede os gennem covid-krise

Skarpt fokus på automatisering, effektivisering og bedre evne til at holde på kunderne skaffede Telenor fremgang i et kvartal, hvor de fleste butikker var lukket. Nu venter en indsats for flere bredbåndskunder på fiber.

Foto: PR/Telenor

For første gang i årevis er der nu for alvor ved at komme medvind på cykelstien for Telenor-koncernen, der i det sværeste kvartal længe hentede både 5.000 nye mobilkunder, 4.000 bredbåndskunder og samtidig øgede indtjeningen.

Telenor skiftede CEO sidste år, da Lars Thomsen trådte til i august efter en årrække på forskellige poster i koncernen. Under hans ledelse har selskabet skærpet sit fokus på at investere i digitalisering og automatisering – og på at forenkle processer internt, så opgaver skal gennem færre hænder end tidligere.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs