Telmore fejrer 20 års fødselsdag og har sat markante aftryk

Telmore fylder 20 år og har sammen med CBB haft stor betydning for teleselskaber i mange lande, der har kopieret modellen med succes, siger teleanalytiker John Strand til Berlingske.
"I stedet for at bruge mange penge på markedsføring og tilskud til mobiltelefoner solgte man varen, altså abonnementet, billigere. I dag findes der ikke et teleselskab med respekt for sig selv, der ikke har et onlinetilbud," siger han til Berlingske, der har skrevet en længere artikel om Telmore, der blev stiftet af iværksætter Frank Rasmussen for 20 år siden og i dag er en del af TDC.
Frank Rasmussen stiftede Telmore efter et besøg i en TDC-butik, hvor han blev forvirret af alle de mange produkter.
Siden dengang er konceptet ændret, så Telmor ikke blot er den frække dreng i klassen med en konkurrencedygtig pris, men også satser på kunder, der vil betale for underholdning og et godt netværk.
Analytiker: Salg af TDC's Nuuday kan koste netværksselskab dyrt
Relaterede artikler:
Teleselskab hiver TV 2 Play ind i nyt abonnement
For abonnenter