ITWatch

Yousee får hug af kunderne i ny undersøgelse

I en ny kundetilfredshedsundersøgelse skraber Yousee bunden hos danske mobil- og bredbåndskunder. "Lav produktkvalitet," er den primære årsag til dårlige placeringer, lyder det fra selskabet bag.

Kundetilfredsheden hos både mobil- og bredbåndskunder har lidt store fald, viser en ny undersøgelse fra analysefirmaet Epsi, som blandt andet peger på det øgede hjemmearbejde som en årsag til kritiske forbrugere. Foto: Jens Dresling

Kunderne er ikke tilfredse med Yousees produkter, og selskabet er langt bagefter konkurrenterne.

Det konkluderer analysefirmaet Epsi i en ny undersøgelse af kundetilfredsheden for både mobil- og bredbåndskunder. Her tildeler kunderne Yousee en sidsteplads for begge kundesegmenter.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger