ITWatch

Yousee får hug af kunderne i ny undersøgelse

I en ny kundetilfredshedsundersøgelse skraber Yousee bunden hos danske mobil- og bredbåndskunder. "Lav produktkvalitet," er den primære årsag til dårlige placeringer, lyder det fra selskabet bag.

Kundetilfredsheden hos både mobil- og bredbåndskunder har lidt store fald, viser en ny undersøgelse fra analysefirmaet Epsi, som blandt andet peger på det øgede hjemmearbejde som en årsag til kritiske forbrugere. | Foto: Jens Dresling

Kunderne er ikke tilfredse med Yousees produkter, og selskabet er langt bagefter konkurrenterne.

Det konkluderer analysefirmaet Epsi i en ny undersøgelse af kundetilfredsheden for både mobil- og bredbåndskunder. Her tildeler kunderne Yousee en sidsteplads for begge kundesegmenter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs