ITWatch

Teleselskab har flyttet kundeservice hjem i stuen

Mobilselskabet 3 har rykket kundeservice hjem i medarbejdernes egne stuer, mens mobilbutikkerne fortsat holder åbne.

Foto: PR/3

Mobilselskabet 3 har rykket sin kundeservice hjem til den enkelte medarbejder. Det skriver topchef i 3 i Danmark og Sverige, Morten Christiansen på Linkedin.

"Fra i dag håndterer vi al kundeservice i både 3 og OiSTER fra medarbejdernes hjem," skriver han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

TDC-netværk kører igen

Et længerevarende nedbrud lammede torsdag kunder på TDC Nets mobilnetværk - samt kunder fra andre teleselskaber, der ikke kunne komme i kontakt med TDC-kunder. Nu fungerer det igen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs