ITWatch

Danske telekunders tilfredshed stiger

De danske mobilkunder har ifølge en ny undersøgelse aldrig været så tilfredse, som de er i dag, skriver Berlingske.

/Ritzau Scanpix/Jens Dresling/
Foto: /Ritzau Scanpix/Jens Dresling/

Tilfredsheden blandt danske mobil- og bredbåndskunder er på sit højeste nogensinde, skriver Berlingske.

Konklussionen kommer i en ny undersøgelse fra analysefirmaet EPSI Rating, der har lavet tilfredshedsmålingen for Teleindustrien. Undersøgelsen tager udgangspunkt i 1.112 interviews.

"Tilfredsheden på mobilområdet er på det højeste niveau nogen sinde. Jeg tror, at det er lykkedes at lave produkter, der virker, og som folk er glade for, samtidig med at kundeservicen hos ens eget selskab også er blevet bedre. Kun fem procent udtrykker utilfredshed med deres egen kundeservice," siger Jakob Willer, direktør i Teleindustrien, til Berlingske.

Undersøgelsen viser blandt andet, at 89 pct. af danskerne er tilfredse eller meget tilfredse med mobildækningen hos deres teleselskab.

"Vi bliver bedre og bedre til at løse kundernes henvendelser med det samme"

Lavprisselskaberne overhaler moderskibet på mobilkunders tilfredshed

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger