ITWatch

Branchedirektør om telekunders tilfredshed: "Vi skal være ambitiøse"

Teleselskaberne skal stile højt for at få tilfredse kunder, mener direktør i branchesamarbejdet Teleindustrien. "Men jeg tror også, at man må erkende, at det er en vanskelig branche," siger han.

"Jeg tror en god kundetilfredshed handler om, at du leverer nogle produkter, som kunderne er glade for, og hvis de får et problem, så hjælper du dem på en god måde. Jeg tror ikke, det er mere kompliceret end det."

Sådan lyder det fra Jakob Willer, direktør i Teleindustrien, der er teleselskabernes branchesamarbejde.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Investor om digital sundhed: Al fornyelse og vækst de kommende år kommer herfra

Men en tocifret millioninvestering i det digitale sundhedskontor Dawn Health har Lars Marcher, den tidligere Ambu-topchef, nu investeret i fire selskaber dedikeret til digital sundhed. Coronapandemien har pustet til en trend mod digitale sundhedsteknologiske løsninger, der kun kommer til at stige de kommende år, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs