ITWatch

Flere danskere klipper kablet til tv-distributøren

Færre og færre danskere har en tv-pakke, mens også andelen, der overvejer at droppe tv-pakkerne, stiger, viser undersøgelse fra Wilke. Flere efterspørger kombineret produkt med både streaming og flow-tv.

Foto: /ritzau/Morten Flarup

En stadig mindre andel af danskerne er kunde hos en tv-distributør. Det viser en undersøgelse fra rådgivnings- og analysevirksomheden Wilke, der løbende tager temperaturen på danskernes tv-vaner.

Således svarer 85 pct., at de har en tv-pakke. Det er en nedgang på 3 procentpoint i forhold til sidste år og en markant nedgang i forhold til 2016, hvor 93 pct. svarede, at de havde en tv-pakke.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

IDC: Opkøbsbølge efterlader hele it-branchen et nyt sted

Der bliver dagligt købt it-selskaber i en af de mest voldsomme opkøbsbølger i mange år, og det er udtryk for en kraftig forandring af it-branchen, som er i gang netop nu, mener analytiker. Han ser Visma og EG som eksempler på selskaber, der tegner den fremtidige udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs