ITWatch

Unge er teleselskabet 3's største marketingudfordring

Tidens største marketingudfordring er de unges medievaner, siger 3-direktør. Selskabet er med en konsistent markedsføring gået fra 0 til 15 pct. i markedsandel på 15 år, og i dag er tilgangen, at salg og marketing er to sider af samme sag.

Foto: PR-foto

I receptionen hos teleselskabet 3 hænger nogle potteplanter – med bunden opad. Det samme kan man opleve andre steder hos selskabet – inklusiv på adm. direktør Morten Christiansens kontor.

Det er der en særlig historie bag, som handler om selskabets DNA, men den venter vi lidt med.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs