ITWatch

TDC satser på netværk - men danskerne kigger mest på pris

Prisen på data og taletid, dækning eller noget helt tredje? Danske mobilkunder har en meget klar prioritering, når de vælger nyt mobilselskab og det flugter ikke helt med TDC's strategiske satsning netop nu.

Mens TDC kører kampagne om at have Danmarks bedste netværk, peger et flertal af danskerne på noget helt andet som det vigtigste, når de vælger mobilselskab. Nemlig prisen. Det viser Wilkes seneste analyse, foretaget for ITWatch.

Således vil dobbelt så mange gå efter en lav pris frem for det næstvigtigste, nemlig dækningen, som det pågældende mobilselskab kan tilbyde.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs