ITWatch

TDC-toppen kan vågne op med de værste tømmermænd efter nytår

En to år lang gebyrstrid mellem telegiganten TDC og Forbrugerombudsmanden står foran en afgørelse. Strækker TDC våben, er der dømt millionregn over hundredtusinder af kunder.

Pernille Erenbjerg tog over som topchef i TDC i sommeren 2015. Blandt arvestykkerne fra forgængeren Carsten Dilling var et omstridt brevgebyr. | Foto: PR

TDC indførte i juli 2014 et omstridt brevgebyr. Gebyret på 29 kr. om måneden opkræves hos hundredtusinder af kunder, alene fordi de måske får et brev fra TDC.

Men den fremgangsmåde køber Forbrugerombudsmanden tilsyneladende ikke.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

E-boks-direktør irriteret over sen udmelding

E-boks fik ifølge direktør Ulrik Falkner Thagesen besked om udskydelsen af overgang til næste generation af digital post ti minutter inden, Digitaliseringsstyrelsen informerede offentligheden. "På mange måder er det jo utroligt irriterende for os," siger han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs