TDC-boss: Vi kommer ikke til at tjene det samme på originalt indhold
TDC's satsning på originalt indhold kan ikke i kroner og ører veje op for, at et stigende antal kunder siger farvel til selskabets tv-pakker.
Det erkender adm. direktør Pernille Erenbjerg i et interview med Berlingske Business.
"Vi kommer ikke til at tjene det samme på det, som vi gør på den tv-forretning, vi har - faktisk saver det lidt ind i den gren, vi allerede sidder på. Og når man har et forretningsområde, som går nogenlunde fornuftigt, så glemmer man at spørge sig selv, om det kunne gå endnu bedre. Om man alligevel skulle tage nogle radikale beslutninger."
TDC har lanceret et samarbejde med produktionsselskabet Chrichritv om originalt indhold.
Derudover ruller TDC for tiden en tv-boks ud til sine kunder, som skal øge fleksibiliteten. Ifølge Berlingske Business lægger Pernille Erenbjerg ikke skjul på, at TDC skulle have satset på at sælge boksen noget før. Nu er det et kapløb med tiden, mener hun.
TDC vil bremse kundeafgang med ny salgsstrategi
Tv-forretningen bakker igen hos TDC trods tiltag for at holde på kunderne
Relaterede artikler:
TDC vil bremse kundeafgang med ny salgsstrategi
For abonnenter