ITWatch

Teleselskaber er pressede: Nu skal de tjene penge på data og algoritmer

De største teleselskaber er i færd med at gøre deres lange baner af kundedata til en stor B2B-forretning, der skal sende ny vækst ind i de trængte teleselskaber.

Jan Bjarke Mindegaard
"Vores mål på længere sigt er, at 10 pct. af den samlede forretning skal komme fra nye områder," siger Telenors markedsdirektør. Foto: Jan Bjarke Mindegaard

Log ind for at læse artikler

Velkommen til ITWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv ITWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger