ITWatch

Mobilselskabet 3 jagter erhvervskunder

3 vil jagte erhvervskunderne, siger selskabets nye erhvervschef til Berlingske.

Foto: PR/3

Mobilselskabet 3 sætter fokus på at jagte erhvervskunder i stigende grad.

Det siger selskabets erhvervskundechef Sigurd Leth til Berlingske.

Han er kommet til selskabet med en række erfaringer fra alt fra Nokia, TDC og som chef for en svensk møbelkæde, og han har fokus på at hente stadig flere erhvervskunder ind hos 3.

"Først og fremmest skal vi levere vækst, og her er de mellemstore virksomheder et rigtigt godt potentiale. 3 er ved at være så kendt, at vi også kan begynde at spille med hos de store erhvervsvirksomheder, men vi skal først eta­blere os i midtersegmentet ved at udnytte vores kendte 3-mærke og vise, at vi er mere end bare abonnementer," siger Sigurd Leth til avisen.

Han siger, at det skal ske ved at tilbyde selskaberne en række tjenester og fordele. Ikke ved at dumpe priserne, lyder det.

TDC og de mange bejlere  

Carsten Dilling henter tidligere Yousee-direktør til it-selskab 

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs