ITWatch

Morten Strunges vinplatform samarbejder med ny betalingsvirksomhed

Tjenesten Winefamly, hvor brugerne på abonnement får vin, regner med at nå 10.000 medlemmer allerede det første år. Den gode start er kommet i stand gennem samarbejde med en nystartet betalingsvirksomhed

Foto: Adrian Joachim.

Med forventninger om 10.000 medlemmer og en omsætning på 40 mio. kr. i det første år, er startup-virksomheden Winefamly kommet særdeles fint ud af starthullerne.

Til Børsen siger adm. direktør i Winefamly, Thomas Pedersen, at en stor del af æren for, at de første 10 måneder er gået godt, kan tilskrives partneren betalingspartneren Reepay, som leverer en abonnements-løsning, der har gjort det muligt for Winefamly-folket at koncentrere sig om vinene.

"Da vi skulle lave Winefamly havde vi et godt shop-system, vi havde idéen, produkterne og tv-kampagnen. Derfor var det vigtigt for os at have en udbyder, der kunne tilbyde vores kunder, at de kunne tilmelde sig på denne måde i en vinklub. Havde vi selv skullet lave det, havde det taget et halvt år ekstra at komme i luften," siger Thomas Pedersen til avisen.

Denne artikel er leveret af vores søstermedie FødevareWatch.

Morten Strunge: Jeg er rigtig tilfreds

Telemillionær går ind i digitale annoncer 

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs