Morten Strunges vinplatform samarbejder med ny betalingsvirksomhed

Tjenesten Winefamly, hvor brugerne på abonnement får vin, regner med at nå 10.000 medlemmer allerede det første år. Den gode start er kommet i stand gennem samarbejde med en nystartet betalingsvirksomhed
Foto: Adrian Joachim.
Foto: Adrian Joachim.
Af Jørgen Rudbeck, FødevareWatch

Med forventninger om 10.000 medlemmer og en omsætning på 40 mio. kr. i det første år, er startup-virksomheden Winefamly kommet særdeles fint ud af starthullerne.

Til Børsen siger adm. direktør i Winefamly, Thomas Pedersen, at en stor del af æren for, at de første 10 måneder er gået godt, kan tilskrives partneren betalingspartneren Reepay, som leverer en abonnements-løsning, der har gjort det muligt for Winefamly-folket at koncentrere sig om vinene.

"Da vi skulle lave Winefamly havde vi et godt shop-system, vi havde idéen, produkterne og tv-kampagnen. Derfor var det vigtigt for os at have en udbyder, der kunne tilbyde vores kunder, at de kunne tilmelde sig på denne måde i en vinklub. Havde vi selv skullet lave det, havde det taget et halvt år ekstra at komme i luften," siger Thomas Pedersen til avisen.

Denne artikel er leveret af vores søstermedie FødevareWatch.

Morten Strunge: Jeg er rigtig tilfreds

Telemillionær går ind i digitale annoncer 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også