ITWatch

En tredjedel af Twitters 100 største annoncører har lagt luft til tjenesten

Efter Elon Musks overtagelse af Twitter har en række store virksomheder ikke annonceret på platformen de seneste to uger, viser analyse foretaget af The Washington Post.

Foto: Carlos Barria/Reuters/Ritzau Scanpix

Flere end hver tredje af Twitters top 100-annoncører har ikke reklameret igennem det sociale medie de seneste 14 dage, viser en opgørelse, som den amerikanske avis The Washington Post har lavet på baggrund af marketingdata fra databasen Pathmatics.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Ericsson: De næste fem år vil vores dataforbrug eksplodere

Om blot fem år vil antallet af 5G-abonnementer i verden runde fem milliarder og 80 procent af alle mobile bredbåndsabonnementer vil være baseret på 5G. Sådan lyder et par forudsigelser fra Ericssons årlige rapport om de kommende år på mobilområdet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs