ITWatch

Podimo-topchef: Omsætningsvækst og driftsunderskud er en del af strategien

Morten Strunge afviser, at offensiv vækstmanøvre har rod i en ambition om at sælge selskabet.

Foto: Mikkel Hørlyck

Når podcasttjenesten Podimo vækster på toplinjen, men samtidig bliver ved med at lave underskud, er det helt i tråd med selskabets forretningsstrategi om at investere massivt på den korte bane og først forvente at levere overskud på længere sigt, siger adm. direktør Morten Strunge i et interview med Politiken.

”Investorerne kan se, hvordan vi bevæger os mod profitabilitet, og i et land som Danmark er vi allerede blevet profitable,” siger han til mediet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Danskere i hobetal henter råd om investering og opsparing på sociale medier – ny form for vejrudsigt kan give beskyttelse

Danskerne modtager i stor stil investeringstips og opsparingsråd på de sociale medier, men selvom tendensen på mange måder er positiv og giver oplyste borgere, så kan det være svært at undgå svindel og placere ansvar, hvis noget slår fejl. En vejrudsigt over, hvilke investeringsstrømninger der florerer på de sociale medier, kunne være en del af løsningen, lyder det fra en specialist.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs