ITWatch

Danske Bank har været ramt af it-problemer

I cirka fire timer fredag eftermiddag var Danske Bank ramt af it-problemer, som berørte både mobilbank, netbank og Mobilepay.

Foto: Jens Dresling

Danske Bank oplevede fredag eftermiddag it-problemer, der også ramte betalingstjenesten Mobilepay.

- Mobilepay kan drille lige nu. Derfor kan du opleve fejl, når du bruger appen til at betale, overføre eller modtage penge, skrev tjenesten på Facebook.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Når direktøren forsvinder

Analyse: To store it-virksomheder i Danmark har sagt farvel til deres direktør uden forklaring og har lukket ned for yderligere kommentarer overfor omverdenen.

Penneo øger omsætning og underskud

Tech-selskabet, der i april flyttede fra First North til hovedbørsen, gik markant frem i første kvartal. Selskabet investerer massivt i vækst, og nedjusterer derfor forventningerne til driftsindtjening markant.

Visma åbner sluserne på konkurrent til Microsofts ERP-platform

Visma er for alvor klar til at sætte skub i ERP-platformen Visma.net, der skal konkurrere med Microsoft og Oracle på ERP-markedet. Lars Engbork, adm. direktør i Visma Software Danmark, forklarer til ITWatch, at et fokus på Norden skal give Visma fordelen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs