Triforks chef for fintech er også CMO og CEO: "Jeg er rimelig god til at prioritere min tid"

Det er ikke usædvanligt, at Triforks medarbejdere har flere roller i virksomheden. Peter Rørsgaard er den kommunikationsansvarlige, men han er samtidig chef for fintech og direktør i Trifork Labs-selskabet Sundhedspartneren.

Foto: Trifork / PR

Peter Rørsgaard har netop haft ti års jubilæum i Trifork. Som softwarehusets chef for Fintech, direktør i en startup under Trifork Labs, og samtidig også kommunikations- og marketingsansvarlig er han en mand med mange forskellige roller.

”Jeg er rimelig god til at prioritere min tid. Men det er hele tiden med skelen til, om jeg bruger min tid rigtigt,” siger Peter Rørsgaard.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement