Ny indholdschef skal guide Podimo i internationalt farvand og gøre lokalt indhold globalt

Hvis Podimo skal stå distancen på den globale scene, kræver det bedre udnyttelse af stordriftsfordelene i bagkataloget, og at platformen manifisterer sig som mere end en lydafspiller, siger stifter Morten Strunge.

Sachin Doshi, global indholdschef for Podimo. | Foto: PR / Podimo

Sachin Doshi er Podimos nye globale indholdschef. Det er hos ham, det forkromede overblik over strategierne for Podimos indmad og internationale forretning ligger.

Selskabet ser sig selv have 10 mio. abonnenter inden for fem til seks år, og vejen dertil går jorden rundt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement