ITWatch

Nu lytter den kunstige intelligens med, når dit internet ikke virker

Brugen af kunstig intelligens er blevet meget udbredt hos danske virksomheder, der især har fået øjnene op for, hvad teknologien kan bruges til i kundeservice. Hos Yousee har et nyt system skåret flere uger af den tid, det tager at lære en ny medarbejder op.

Foto: Colourbox

En computer lytter med, når du ringer ind til Yousees kundeservice. Mens du snakker med et menneske af kød og blod, vil jeres samtale også blive afkodet af computerens kunstige intelligens.

Den kan så helt automatisk sætte tekniske undersøgelser i gang og vil løbende sende forslag til medarbejderen om løsninger på problemet, for eksempel hvis internetforbindelsen driller.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Relatel skifter direktør efter halvandet år

På mandag takker Casper Bøyesen af og bliver erstattet af Anders Kjær-Jensen i Nuuday-ejede Relatel. Den tidligere Eesy-direktør vil ikke revolutionere forretningen, men digitalisere sig til succes.

Snapchat indfører overvågningsfunktion

Efter sager om narkosalg og grooming tilføjer det sociale medie nu ny funktion, der skal give forældre mulighed for at følge med i, hvem deres børn kommunikerer med på Snapchat.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs