ITWatch

Konsulenthus indgår strategisk samarbejde med esporthold for at tiltrække it-talenter

Et partnerskab med esportholdet Astralis skal bruges til at rekruttere og fastholde it-talenter hos konsulenthuset Capgemini.

Adm. direktør for Capgemini Denmark, Claus Rydkjær. | Foto: Capgemini Danmark PR

En ny sponsoraftale betyder, at konsulenthuset Capgeminis logo fremover vil pryde trøjerne hos esportholdet Astralis' spillere.

Udover det åbenlyse visuelle bevis på partnerskabet skal sponsoraftalen ses som led i indsatsen for at tiltrække og fastholde it-talenter, lyder det fra Capgemini i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

EET fortsætter aggressiv strategi med ny ejer

Hardwaredestributøren EET er blevet solgt til endnu en kapitalfond, der med et mere internationalt afsæt skal skubbe til aggressiv vækstrategi med opkøb i hobetal. "Vi er i en god gænge, som Pamplona kan være med til at accelerere," lyder det fra topchef om den nye ejer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs