ITWatch

Banknordik: Mange kunder ramt af it-kaos

Knap 2000 kunder hos Banknordik er blevet ramt af dobbeltposteringer. Det skyldes en fejl hos bankens datacentral, oplyser banken.

Foto: PR/Banknordik

1751 kunder hos Banknordik er berørt af det it-kaos, som plager banken i disse dage. Konkret har de berørte kunder oplevet af få trukket det samme beløb to gange som følge af en teknisk fejl hos Banknordiks datacentral.

Det oplyser banken i en meddelelse på sin hjemmeside.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

EY køber tech-rådgiver

Rådgivningsfirma bliver opslugt af EY Danmark, der vil ”styrke kvaliteten af M&A-rådgivning”. Det opkøbte firma med 20 rådgivere har fokus på køb og salg af teknologivirksomheder.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs