ITWatch

GN lancerer høreapparat under Jabra-brandet

GN sammenblander nu for alvor sine to divisioner for henholdsvis headsets og høreapparater, når man lancerer høreapparater under GN Audio-brandet Jabra i USA.

Foto: GN Store Nord / PR

GN er parat med lanceringen af et nyt høreapparat målrettet den amerikanske supermarkedskæde Costco - men under forbrugerbrandet Jabra fra headset-selskabet GN Audio.

Det er - ud over militærprojektet GN Falcom - det første store eksterne træk fra det danske selskab, hvor styrkerne fra begge selskaber forsøges udnyttet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Digitalt sundhedsfirma får millionindsprøjtning

Cerebriu, der har udviklet et computerprogram, som skal hjælpe radiologer med at gennemse hjernescanningsbilleder, har fået 3,9 mio. kr. af Innovationsfonden. Pengene skal bane vejen for en større finansieringsrunde til næste år, hvor selskabet går efter at rejse 74,4 mio. kr. fra både eksisterende og nye, udenlandske investorer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs