ITWatch

Fortnite-succes får salg af hovedtelefoner til at eksplodere

Sennheiser Communications sælger headsets til markeder, der konstant udvider sig, hvor blandt andet 200 mio. Fortnite-spillere har gjort sit indtog. Men der er udfordringer ved at være headsetkoncern i et it-marked, som bliver mere komplekst.

Dreng spiller Fortnite på e-sport klubben HYDR i Søborg 13. december 2018. Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup

Headset-koncernen Sennheiser Communications danske selskab kommer ud af 2018 med stigende salg, som i dag skal tælles i milliardklassen.

En del af Sennheiser Communications salgs-succes kan tilskrives det populære gaming-marked og ikke mindst computerspillet Fortnite, som toppede i popularitet i 2018. Men det kræver også noget at kunne eksekvere i et hurtigtvoksende marked, fortæller direktøren.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger