ITWatch

Lunar er skeptisk over for finfluencere

Lunar har i alle sine leveår brugt influencere til markedsføring, men det nye fænomen "finfluencere" bekymrer banken.

Lunar vil gå udenom finfluencerne i dens markedsføring. | Foto: PR/Lunar

Flere og flere finansielle virksomheder benytter sig af influencere. Lunar er en af de danske banker, der om nogen er kendt for at have anvendt influencere som marketingsform.

Men den danske fintechbank er skeptisk over for at bruge finansielle influencere, også kaldet finfluencere, i deres markedsføring, fordi det skaber nye dilemmaer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Peter Colsted er ny formand hos Schultz

It-selskabet Schultz får ny bestyrelsesformand i skikkelse af den garvede tech-boss Peter Colsted. Han skal være med til at øge selskabets aftryk på både det offentlige og private marked, lyder det.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs