ITWatch

Digitale annoncehajer spinder guld på at kapre kunder til virksomheder

Provisionslønnet kundeformidling via internettet har udviklet sig til et eksplosivt voksende milliardmarked, og flere danske marketingbureauer vokser så hurtigt, at næste skridt bliver at indtage det europæiske marked.

Better Collective har mere end fordoblet sin bundlinje på et enkelt år ved at lede nye kunder hen til bettingbureauerne på internettet. I 2016 landede virksomheden et resultat på over 50 mio. kr. Næste skridt bliver det europæiske marked, fortæller medstifter og adm. direktør, Jesper Søgaard. | Foto: PR/Better Collective

Digitale annoncehajer har ramt en ren guldåre ved at jage nye kunder til store virksomheder, som til gengæld sender en bid af salget tilbage til annoncehajerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Tre talchefer forlader Lunar

Et par kreditchefer og en finansdirektør har valgt at sige op i fintech-banken, der på en anden front netop har sikret sig ny kapital.

IBM om blockchain: Udviklingen fortsætter - også uden Tradelens

Da A.P. Møller-Mærsk forleden meddelte, at selskabet vil droppe sin blockchain-baserede Tradelens-platform, skabte det store overskrifter . Men blockchain-teknologi lever videre, og IBM forventer vækst de kommende år, forklarer IBM Danmarks CTO, der peger på tillid som en væsentlig faktor i netværk.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs