
Der har ret usædvanligt været overskud næsten fra starten af hos Penni.io, som står bag en digital platform til at sælge forsikringer online. Nu skal de gode erfaringer fra de første, store kunder brages ud til flere lande, og derfor er der nu hentet samlet 42 mio. kr. ind i en seed-kapitalrunde, heraf 21 mio. kr. fra Seed Capital.
"Det er en urgammel industri med store selskaber, der arbejder med relativt gamle it-platforme. Der er et stykke vej for selskaberne, før de kan gøre det selv. Og det kan vi så tappe ind i," forklarer Jeppe Klausen, direktør for Penni.io og medstifter af selskabet - der i daglig tale bliver kaldt Penni.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app