ITWatch

Lessor tog stik hjem under krisen ved ikke at have en abonnementsmodel

Lessor fik en gevinst under starten af coronakrisen ved – modsat trenden i softwarebranchen – ikke at anvende en abonnementsmodel for sin mest udbredte lønsoftware. For kunderne blev, viste det sig, da deres omkostninger faldt. Topchefens start som Lessor-chef var hård, for midt i fødslen af en ny strategi ramte krisen.

Foto: PR

Lessor gjorde under coronakrisens første fase en erfaring, der går lidt imod den massive vandring mod abonnemtsbaserede modeller, som præger it-branchen i øjeblikket.

Lessor tjente godt på netop ikke at bruge abonnementsmodellen, siger topchef Henrik Møller til ITWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs