ITWatch

Ungt techfirma er nået ud i hele verden ved at fremkalde ægte smil

Billedtjenesten Jumpstory med serieiværksætteren Jonathan Løw i spidsen har på ingen tid opnået betalende kunder over hele verden.

Foto: Rune Aarestrup Pedersen/Ritzau Scanpix

Der er intet iscenesat over fotoet af Nelson Mandela i mødelokalet. Hans rynker er dybe. Hans øjne er smalle. Hans næve er knyttet.

Derfor er Jonathan Løw sikkert fristet til at bruge plakaten med Sydafrikas afdøde leder som et eksempel på, hvordan billedtjenesten Jumpstory forsøger at adskille sig fra de førende spillere på markedet – og hvorfor det på blot et år har ført til 8.000 betalende kunder i 140 lande og en funding på 15 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

TDC Net sejler skuden med rolig hånd

Det blev et kvartal med stabil fremgang for infrastrukturselskabet TDC Net. Omsætningen steg en anelse, men driften blev forbedret og selskabet effektiviserer sig gennem energikrisen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs