ITWatch

Virksomheder misforstår 7 ting om fastholdelse og rekruttering

Virksomheder har tendens til at fokusere på overfladiske faktorer, når de vil tiltrække og fastholde medarbejdere, mener manden bag et værktøj, der måler medarbejderoplevelsen.

Foto: Celpax / Unsplash

Sværvægtere i it-branchen som IBM og Microsoft har på linje med flere andre større virksomheder ansat en employee experience manager.

Formålet er at tage medarbejdernes tilfredshed lige så alvorligt, som man tager kundernes tilfredshed. Og det er nødvendigt, mener Roar Bovim.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs