ITWatch

Topchef ændrer strategisk fokus efter succes med videomøder

Hos GN Audio, der i dag primært er kendt for at levere lydhardware som headsets, er den voldsomme eksplosion på videomøder med til at ændre selskabets strategi.

Rene Svendsen Tune med en buste af GNs stifter C.F. Tietgen | Foto: PR

GN Audio er, som navnet siger, bedst kendt for lyd. Headsets under navnet Jabra er selskabets mest kendte produkt, som har gjort GN Audio til en storspiller på området under ledelse af den tidligere topchef i Nokia, Rene Svendsen Tune.

Men det sidste år har vendt op og ned på meget for mange – og også for GN Audio, der nu har rettet kanonen mere ind mod video-møderne, som er vokset voldsomt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs